Вернуться назад

Прийом лікаря-мамолога





Лікар-мамолог спеціалізується на розпізнаванні та лікуванні хвороб молочної залози.
Щоб візит до мамолога був корисним та ефективним,
до нього слід підготуватися як практично,
так і психологічно.








Профілактичний огляд у лікаря рекомендується проходити щорічно.

Оптимальний період участі в ньому — 5-12 день від початку менструації. При виявленні якихось патологічних змін звертатися до мамолога можна в будь-який день менструального циклу.







З якими скаргами слід записуватися на прийом до лікаря-мамолога?
Найчастіше це поява набряків,
ущільнень і болючих відчуттів у грудях,
зміна стану шкірного покриву та форми молочної залози.

Не варто відкладати свій візит також при появі патологічних виділень з соска, його втягненні чи відхиленні у бік.







Направляючись до лікаря,
варто дотримуватися елементарних правил: достатньо прийняти душ і змінити білизну.
Не слід використовувати косметичні засоби та парфуми з яскраво вираженим запахом,
щоб не вплинути на адекватну оцінку виділень з грудей.
Не забудьте захватить с собой медичні документи, завдяки яким лікар отримає уявлення про характер перенесених і поточних захворювань у пацієнта,
їхній вплив на виникнення патологічних змін грудей.







П

ацієнту потрібно бути готовим психологічно і правильно вибрати одяг,
щоб оголити груди для проведення її огляду та пальпації лікарем.
Преодолевая ложный стыд необходимо будет ответить на ряд вопросов, которые касаются менструальної,
статевої,
репродуктивної і лактаційної функції,
способів контрацепції.



Связь с нами


Введите Ваше Ф.И.О.
У форматі: + код страны (код оператора) номер,
прим: +38(123)456-78-90
Введите Ваш номер телефона.
Выберите удобный мессенджер для связи с Вами.
Введите удобное время для связи с Вами.
Введите суть обращения или Ваш вопрос.

Связь с нами

Введите Ваше Ф.И.О.
У форматі: + код страны (код оператора) номер,
прим: +38(123)456-78-90
Введите Ваш номер телефона.
Выберите удобный мессенджер для связи с Вами.
Введите удобное время для связи с Вами.
Введите суть обращения или Ваш вопрос.